努力写点字/一期一振点赞bot/头像来自捏脸网站
 
 
Hazel - Phillip Phillips

You broke my heart and picked the pieces
你使我心碎后,又拾起满地碎片
Threw them in the fire to burn
扔入熊熊烈火,冷眼观其焚烧
Left me cold out in the rain.
留我一人在雨中冷寂无声
But now I'm moving on without you baby
但如今你离开了我,我仍继续着生活
Without you by my side
你不在我身边
I'm finally feeling free.
我竟真正摆脱了禁锢的枷锁

But I know that
但我明白
The sun will shine for me
阳光将永远为我照耀
Even when the skies are grey
即使天空暮霭沉沉
And I feel like I'm missing something
我感到自己像是失去了什么
But the bridges build their own way
但桥梁却仍按自己的方法矗立着
I know you've moved on without me girl
我知道,离开了我,你也在继续生活
But I still think
但我仍然觉得
How the time moves so fast
人生怎能如白驹过隙
I still think of how the world
我仍然想着
It goes around and round and round
世界在眼前旋转
But it all stopped when you said
但一切都停下了,在你说道
Not for now, yeah, yeah
现在不适合
But I know that
但我知道
The sun will shine for me
阳光仍将赐予我温暖
Even when the skies are grey
即使天空阴霾不散
And I feel like I'm missing something
我觉得我失去了什么
But the bridges build their own way
但桥梁仍然矗立
Like the ocean washes
如同海浪
The sand to the shore
将细沙卷向海岸
You're like the sun that slips away
你如同我生命中悄悄溜走的太阳
Lips that taste of an angel
双唇如天使般甜美
And eyes that bring me to my knees
眼眸闪烁的光使我臣服于裙下
And a smile that could set me free
一个微笑,即能使我获得自由
Just follow me
请跟着我吧
Just follow me
跟着我走下去

翻译贡献:徙夏

一直特别喜欢的歌

可惜一直没有被别人发现

15 Jul 2016
 
评论
© 未徙 | Powered by LOFTER